2/14/2017

3 najgorsze książki o miłości, których nie radzę czytać





"Girl Online w trasie" Zoe Sugg - nie jest to może typowa książka o miłości, ale jest tam jej dość dużo. Jest dość absurdalna, bo na przykład moi rodzice w życiu nie pozwoliliby mi pojechać w trasę tylko z chłopakiem i jego kolegami (szczególnie, że nie mam 16 lat ani chłopaka😃). Być może jestem osamotniona w tej ocenie, ale nie podoba mi się. Nie odradzam, ale też nie polecam. Takie 3/10.Znalezione obrazy dla zapytania zmierzch książka


  "Zmierzch" Stephnie Meyer - pewnie niektórzy się ze mną nie zgodzą, ale dla mnie ta książka jest zbyt ponura i przewidywalna. Główna bohaterka jest idealna i jest to bardzo denerwujące. Nie wiem co ludzie widzą w tej książce. Jak to ktoś ładnie podsumował: "opowieść o lasce w depresji, która nie może się zdecydować czy woli psa, czy martwego ziomka". Ja odradzam, ale mogło być gorzej 2/10.




Znalezione obrazy dla zapytania rywalki autor kiera cass"Rywalki'' Kiera Cass - najlepsza z tych trzech, ale też do bólu przewidywalna. Główna bohaterka też idealna, najmądrzejsza i strasznie denerwująca, ale nie aż tak jak w "Zmierzchu". Mój ulubiony bohater oczywiście odrzucony. Ale ogólnie to nie jest tak źle. Nawet trochę wciągająca. 4/10

    




Mam nadzieję, że mimo moich opinii pożyję jeszcze kilka dni nim fani tych książek mnie rozerwą. Pozdrawiam 

                                                                Krysia



                            





 




8 komentarzy:

  1. Cóż, zastanawiam się, czy w ogóle czytałaś "Zmierzch". Oczywiście, nie próbuję Cię nawracać czy coś, ale Bella idealna nie była i właśnie o to chodziło. Zresztą cytując tego kogoś sama to potwierdziłaś - postaci idealne nie mają depresji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawia mnie na jakiej podstawie umieściłaś " Zmierzch:" w kategorii trzech najgorszych książek o miłości ? Przeczytałaś tą książkę, w ogóle? Czy posłużyłaś się opinią koleżanki, której się nie spodobała ?
    No cóż nie mi to oceniać post jak dla mnie nie za fajny, bo Ja czytałam " Zmierzch" i akurat ma odmienne zdanie na ten temat. Każdy jest inny więc nie ma co dyskutować

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się z Tobą nie zgodzić względem [Zmierzchu]. Owszem - książka jest przewidywalna, ale nigdy nie nazwałabym Belli idealnej. Dziewczyna miała sporo wad i autorka wyraźnie je zaznaczyła. Dlatego też przeczytaj tę książkę jeszcze raz (o ile wcześniej to zrobiłaś) i odnajdź te sygnały.

    OdpowiedzUsuń
  4. O Belli powiedziałabym wiele, ale na pewno nie to, że jest idealna. Jest właśnie bardzo, bardzo przeciętna.
    Rywalki mi się podobały. Nie były na najwyższym poziomie, ale przyjemnie się czytało

    czytu-czytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej, ale Zmierzch? xddd Ta historia miała w sobie dużo uroku gdy czytałam ją jako swój pierwszy romans w wieku 10 lat XD no ale dalej mam sentyment i ją kocham całym serduszkiem <3
    Girl online była taka sobie, ale czytałam tylko 1 część. Jest idealnym odmóżdżaczem

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczęłam ,,Rywalki", ale jakoś mnie nie przekonały. Jak na razie odłożyłam :) Ciekawe masz zdanie dotyczące ,,Zmierzchu". Osobiście nie czytałam (i nie zamierzam :) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ♥ http://czytanienalogiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ze Zmierzchem się zgadzam.. Jacob był moim faworytem. Chociaż bardzo dobrze wspominam tą serię. Hmm.. mi się podobały Rywalki, chociaż jestem dopiero po trzech tomach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uuu... fanki zmierzchu się odezwały. Książka nie godna tej szlachetnej nazwy.

    OdpowiedzUsuń